CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Kupní cena je uvedena v aktuální nabídce, v objednávce, jakož i v potvrzení objednávky. Kupní cena vždy zahrnuje DPH a je stanovena v Kč. Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před jeho odesláním, pokud zjistí, že cena nabízeného zboží nebyla uvedena správně. V tomto případě musí kupujícího písemně informovat a ten musí s úpravou ceny prokazatelně souhlasit. V opačném případě nebude kupní smlouva uzavřena a objednávka bude prodávajícím stornována. Všechny akční ceny platí do vyprodání zásob. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Kupní cena nezahrnuje náklady na přepravu zboží. Doprava zboží je zprostředkována společností GLS General Logistics Systems Slovakia, spol. s r.o., IČ: 36624942, se sídlem Budča 1039, 962 33 Budča.
Při objednávce nad 2 000 Kč (slovy: dva tisíce korun) je doprava poskytována zdarma.
Kupující může uhradit kupní cenu tímto způsobem:
- Platba bankovním převodem nebo vkladem na účet prodávajícího po uzavření kupní smlouvy s uvedením variabilního symbolu platby ( "před dodáním zboží"),
- Platba v hotovosti prostřednictvím kurýra ( "na dobírku") při převzetí zboží v místě určeném kupujícím v objednávce.
- Platba platební kartou prostřednictvím kurýra ( "na dobírku") při převzetí zboží v místě určeném kupujícím v objednávce.
Závazek kupujícího zaplatit kupní cenu je splněn momentem připsání kupní ceny na účet prodávajícího nebo předáním kupní ceny kurýrovi. V případě zvolené platby "před dodáním zboží" převodem předem na účet prodávajícího bude objednávka rezervována po dobu 5 dnů od potvrzení objednávky. Pokud v této lhůtě nebudou připsány peníze na účet prodávajícího, prodávající má právo objednávku stornovat a odstoupit od kupní smlouvy. Zboží bude kupujícímu zasláno až po připsání celé kupní ceny na účet prodávajícího.
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Přepravní náklady nejsou zahrnuty v ceně zboží. Závazná cena za přepravu je uvedena v potvrzení objednávky.
Pokud se prodávající a kupující v kupní smlouvě nedohodli jinak, prodávající je povinen dodat věc kupujícímu neprodleně. Pokud prodávající nesplnil svůj závazek dodat věc ve lhůtě podle první věty, kupující ho vyzve, aby dodal věc v jím poskytnuté dodatečné přiměřené lhůtě. Pokud prodávající nedodá věc ani v této dodatečné přiměřené lhůtě, kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy.
Objednané zboží / objednávky budou prodávajícím zpracovány a nejpozději do 2 (dvou) pracovních dnů předány kurýrní společnosti, která zabezpečí doručení zásilky formou balíčku. V případě, pokud kupující objednávku neplatí předem, "před dodáním zboží", prodávající balík posílá "na dobírku", s tím, že kupujícímu vzniká povinnost uhradit kupní cenu v hotovosti kurýrovi.
Objednávky je možné zpracovat prodávajícím i do 1 (jednoho) pracovního dne, za předpokladu, že o to kupující požádal a uvedl to v objednávce do poznámky.
Doručování zásilek je služba, kterou prodávající zajišťuje formou outsourcingu, proto prodávající negarantuje určitý den nebo hodinu doručení a neodpovídá za zpoždění doručení zboží, které bylo způsobeno z důvodů na straně doručovatelské služby.
Zásilky by měly být na území ČR doručeny v pracovní dny do 48 hodin od vyzvednutí kurýrní službou u prodávajícího.
Doprava zboží je zprostředkovaná společností GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Budča
Místem dodání je adresa, kterou kupující uvedl v objednávce jako místo dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, jak bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručovaným zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě zjištění jakýchkoliv závad tyto hned oznámit přepravci a prodávajícímu. V případě zjištění poškození obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.